خود کو مغل شہزادے سمجھنے والے شریف برادران کوعوام کی تکالیف کا احساس کیسے ہو سکتا ہے: میاں منظور احمد وٹو

Pakistan Peoples Party: News update

DSC_3590

پاکستان پیپلز پارٹی کے صدر اور حلقہ این اے 147 146-سے پیپلز پارٹی کے امیدوار میاں منظور احمد وٹو نے کہا ہے کہ میں کوئی فرشتہ نہیں انسان ہوں ، میرا مقابلہ فرشتوں سے نہیں میرے مقابل امیدواروں سے کریں اگر میرا پلڑا ان کے مقابلے میں آپکو بھاری لگے تو مجھے ووٹ دیں -انہوں نے کہا کہ میں نے صدر آصف علی زرداری سے کہا تھا کہ ہم حالت جنگ میں جا رہے ہیں اورفتح کیلئے ترکش کے سارے تیر چلائیں گے ، کوئی ایک تیر بھی بچنے نہیں دینگے اگر کوئی ایک تیر بچا تو خود کو مار لیں گے – اپنے انتخابی حلقوں میں میاں معظم جہانزیب وٹو ، خرم جہانگیر وٹو اور محترمہ جہاں آرا وٹو کے ہمراہ کارنر میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ میں آپکی خدمت کر سکا ہوں یا نہیں آپ بہتر فیصلہ کر سکتے ہیں – انہوں نے کہا…

View original post 777 more words

Leave a Reply

